26 Aralık 2014 Cuma

2015 Gelmiş Hoşgelmiş


 

 
2014 ü uğurlamamıza sayılı günler kaldı. Bu yıl benim için hem bitişlerin hem de pek çok yeni güzel başlangıçların yılı oldu. Özellikle işimde pek çok hayal kırıklığı yaşadım. En kötüsü de mobbinge mağruz kaldım. Şaka gibi ama ne yazık ki gerçek. Neyse ki her şeyi atlattım. Yaşadığım kötü anılar aklıma bile gelmiyor. Keşke yaşanmasaydı ama henüz yolun başında böyle bir olay yaşamak beni daha da güçlendirdi. İşimi, insan kaynaklarını o kadar çok seviyorum ki kariyer yolumda önüme çıkan tüm engeller artık benim için çocuk oyuncağı.

Şu anda her şey yolunda, o kadar huzurluyum ki benim için önemli olan da bu. 2015 yılı için kendime yeni hedefler koydum, yapmayı planladığım pek çok şey var. Doktoraya başlamak istiyorum, uzun süredir ihmal ettiğim bloğumla daha çok ilgilenmek istiyorum, daha çok kitap okumak, operaya, pasta kursuna gitmek istiyorum, limon ağacım kurumasın istiyorum. Wish list’im o kadar uzun ki…

Yeni yıl demek benim için yeni hayaller demek… Hayallerimin gerçekleşmesi için çalışmaya başladım bile…

Bol kazançlı, terfili, hayallerinizin gerçekleşeceği mutlu bir yıl dileğiyle…
 

 

2 yorum:

  1. Güzel günler görecek, yaşadığın deneyimleri gelecekte yaşamamak için savunma gerçekleştireceksin. Güzel insanlar, Güzel günlere kayıklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. 2015 hepimiz için güzel bir yıl olur umarım :)

      Sil