27 Kasım 2013 Çarşamba

Motivasyon Artırıcı Örnek Uygulama

Merhabalar,

Nedense motivasyon deyince hepimizin aklına maddi ödüller, ikramiyeler, maaş zamları geliyor. Kabul ediyorum maddi ödüller çalışanların motivasyonunu artırıyor ancak motivasyonun sürekliliğini sağlayamıyor. Çalışanlarımızda yüksek motivasyon sağlamak istiyorsak sosyal ve psikolojik olarak da çalışanı etkileyen, mutlu eden uygulamalar yapmamız gerekiyor. Son yıllarda Türkiye’de şirketler, çalışanların iş streslerini azaltacak, aidiyet duyguları oluşturacak, motivasyon artırıcı pek çok aktivite düzenliyor.


Bugün sizlere çalıştığım kurumdaki örnek bir uygulamadan bahsetmek istiyorum.  ‘’İş yerimi seviyorum çünkü…’’ isimli yarışmamız ile amacımız çalışanlarımızda aidiyet duygusu oluşturmak ve motivasyonu artırmak.  Yarışmaya katılmak isteyen çalışma arkadaşlarımız en fazla 3 dakikalık bir video ile neden iş yerini sevdiğini, çalışmaktan mutlu olduğunu anlatacak. İlk 3’e kalan finalistlerimiz yıl sonu partimizde sürpriz hediyeler kazanacaklar. Yarışma afişimizi sizlerle paylaşıyorum. (Ne yazık ki afişin tamamını paylaşamadım)Yaptığınız aktivitelerden örnekler verebilirseniz sevinirim. 
Herkese güzel bir çalışma günü dilerim..

......(iş yerimi)Seviyorum Temalı Video Yarışması



Katılım Koşulları:
·         Yarışmaya Aygersan çalışanı olan herkes katılabilir.
·         Yarışmaya, süresi 3 dakikayı aşmayan, cep telefonu ile çekilmiş videolar katılabilir.
·         Videonun konusu; ‘’Aygersan’ı seviyorum çünkü…..’’ olacaktır.
·         Ön elemeyi geçen videolar, yılbaşı kutlamasında izleyici ile buluşacaktır.
·         Yarışmaya katılmak için son başvuru tarihi 25 Aralık 2013 dür.
·         Yarışmada ilk 3’e giren videoların sahipleri sürpriz hediyeler ile ödüllendirilecektir.
·         Yarışmaya katılan videolar önce ön elemeden geçecektir. Yarışma ödül töreninden bir gün önce yapılacak jüri toplantısında, jüri kararı ile kesin sonuçlar belirlenecek ve yarışma ödül töreninde açıklanacaktır.


                                                                                      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder