1 Ekim 2013 Salı

Masaldan Misale Pozitif İnsan Yönetimi’’

Merhabalar,

İş yoğunluğundan blogda yazı yazmaya ara vermiştim ama şimdi kaldığım yerden devam etmek istiyorum. Bugün; 3 Ekim Perşembe günü Peryön tarafından gerçekleştirilen 14. İnsan kaynakları Kongresinden haberdar oldum. Aslında kongreye katılmayı düşünmüyordum ama kongrenin ana temasını okuyunca dikkatimi çekti ve müdürümle katılmaya karar verdik. Ana tema ‘’ Masaldan Misale Pozitif İnsan Yönetimi’’ J Pozitif İnsan Kaynakları Yönetimi konularında oldukça eğlenceli ve öğretici geçecek bir kongre olacağını düşünüyorum. 

Detaylı bilgiye http://peryonikkongresi.org/  buradan ulaşabilirsiniz. İnsan Kaynakları profesyonellerin katılmaları gereken bir etkinlik . Kongrede görüşmek üzere..

Kayıt Ücretleri:
·         Öğrenci (25 Yaş Altı, Çalışmayan):25 TL
·         Üye: 100 TL
·         Katılımcı: 150 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder